• Huvudsponsorer

Lör 14 Jan (1 match)
Tor 19 Jan (1 match)
Lör 21 Jan (1 match)
Tis 24 Jan (1 match)
Tor 26 Jan (1 match)
Lör 28 Jan (1 match)
Tis 31 Jan (1 match)
Tor 02 Feb (1 match)
Lör 04 Feb (1 match)
Ons 15 Feb (1 match)
Fre 17 Feb (1 match)
Lör 18 Feb (1 match)
Tis 21 Feb (1 match)
Tor 23 Feb (1 match)
Lör 25 Feb (1 match)
Tis 28 Feb (1 match)
Tor 02 Mar (1 match)
Lör 04 Mar (1 match)
Tis 07 Mar (1 match)
Tor 09 Mar (1 match)

Konferens

Konferens, möten & möjligheter i Lindab Arena! Vi har lokalerna för både den stora och lilla konferensen och mässan, utställningen, teamutbildningen och workshopen.

NORDSTRÖMS BUSINESSLOUNGE - rummet med många möjligheter. Loungen ligger på plan 2 och vi har plats för upp till 100 personer i biosittning här. Skolsittnig, u-sittning, styrelsesittnig ochcirkel är andra alternativ.
För en större upplevelse har vi ytan, till vad bestämmer ni.
Priser exkl. moms:
Heldag: 460 kr (inkl fm-fika, lunch, em-fika, frukt & godis).
Halvdag: 380 kr (inkl en fika, lunch, frukt & godis).

MATCHVÄRDSLOUNGEN - rummet för kreativa möten.
Med plats för upp till 24 personer samlas ni i vår lounge som ligger i anknytning till Arenarestaurangen.
Priser exkl. moms: 
Heldag: 360 kr (inkl fm-fika, lunch, em-fika, frukt & godis).
Halvdag: 300 kr(inkl en fika, lunch, frukt & godis).
Lunchmöte (max 2 timmar): 160 kr (inkl lunch).

LOGE - rummen där ni jobbar nära varandra.
Gruppdynamiken är stark när man får tänka högt och vi har 15 loger med hockeykänsla till förfogande. Maxantal 8 personer.
Priser exkl. moms:
Heldag: 360 kr (inkl fm-fika, lunch, em-fika, frukt & godis).
Halvdag: 300 kr (inkl en fika, lunch, frukt & godis).
Lunchmöte (max 2 timmar): 160 kr (inkl lunch).

MATSALEN - går utmärkt att boka för frukost eller kvällsevent.
Priser exkl. moms:
Endast lokalhyra: från 268 kr.
Inkl kaffe & fika (fralla eller kaka): från 296 kr.
Med middag eller liknande: från 360 kr.

KONFERENS och FÖRETAGSHOCKEY i samband med MATCH - kontakta annika.perger@roglebk.se.
UTRUSTNING: blädderblock/whiteboard, projektor, högtalare/ljudanläggning, block, pennor. Vatten, frukt och godis.
Rummen är HCP-vänliga. Hiss och toalett i anslutning till konferensrummen.