Janne: "Viktigt vi kommer upp i tempo direkt"
Publicerad: 2019-11-13
Inför match
I morgon är det omstart i SHL efter uppehållet. Rögle-TV träffade tränaren Janne Larsson som betonar att det är viktigt att laget kommer ut direkt i matchtempo i bortamötet mot HV71. Ted Brithén och Dennis Everberg saknas, backen Craig Schira klev av träningen och är ett frågetecken.

Så här såg formationerna ut på dagens träning:
Målvakter: Christoffer Rifalk/Roman Will.
Backar: Kodie Curran-Niklas Hansson, Daniel Bertov-Éric Gélinas, Erlend Lesund-Craig Schira, Samuel Jonsson-Samuel Johannesson.
Forwards: Leon Bristedt-Anton Bengtsson-Daniel Zaar, Nils Höglander-Mattias Sjögren-Nick Sörensen, Erik Andersson-Simon Ryfors-Taylor Matson, Adam Edström-Hampus Gustafsson-Dominik Bokk-Kevin Wennström.
Ej tillgängliga: Backen Jakob Bondesson är utlånad till Kristianstad. Dennis Everberg och Ted Brithén är skadade.
Matchen i Kinnarps Arena börjar kl 19.