Äntligen - första matchen i Lindab Arena
Publicerad: 2018-08-28
Försäsong
På torsdag, den 30 augusti, är det äntligen dags för första matchen i Lindab Arena den här säsongen. Vi möter SHL-kollegan Linköping kl 19:00. Arenarestaurangen är öppen och vi har aktiviteter för hela familjen i och runt arenan. Har du Säsongskort så behöver du inte göra något – matchen ingår i ditt abonnemang.

Om drygt tre veckor, den 22 september, är det hemmapremiär i SHL för oss. På torsdag kan du se ditt Rögle spela match på hemmaplan för första gången den här säsongen när vi möter SHL-kollegan Linköping med start kl 19:00.
Har du redan skaffat Säsongskort så har du din plats säkrad – den ingår i ditt abonnemang.
Annars köper Du biljett enklast på nätet genom att klicka på den här länken, alternativt i vårt Kundcenter som är öppet vardagar 10-14, onsdagar förlängt till kl 18 eller i biljettluckan som öppnar en och en halv timme före matchstart.
Sittplats 120 kronor, ståplats 60 kr vuxen, 30 kr pensionär/ungdom.
Handikapplatser kostar 50 kronor och kan endast köpas i Kundcenter.

Restaurangen är öppen och erbjuder Pyttipanna för 99 kronor. Vill du kombinera med matchbbiljett kostar mat och biljett 219 kronor. Bokning görs via [email protected] eller telefon 0431-55 89 43.

Vi har aktiviteter för de yngre besökarna: ballongknytning, ansiktsmålning, hoppborg och skyttesimulator.

Efter matchen blir det intervjuer. Speakers Corner, mellan Rögleshopen och Sportbaren, gästas av vd Marcus Thuresson, sportchef Chris Abbott samt våra nyutnämnda kaptener. Roger Bengtsson är programledare och intervjuerna kör igång cirka 20 minuter efter matchens slut.

Hoppas vi ses!