Familjelördag och fortsatt högt biljettryck
Publicerad: 2019-01-14
Januari kantas av lördagsmatcher i Lindab Arena och nu på lördag är det dags igen - ta tillfället i akt att kombinera riktigt god mat med hockey och underhållning för hela familjen!

Vad kan vara bättre en lördag än riktigt god mat, hockey och underhållning för hela familjen? Vi tror att ni längtar till lördag lika mycket som vi och vi hoppas kunna räkna med ert fortsatta stöd i den oerhört tighta tabelljakten!

I restaurangen serveras rykande heta köttbullar medan våra grönvita hjältar står för underhållningen när Linköping är på besök. Köttbullarna serveras med klassiska tillbehör följt av kaffe & kaka för 245:- per person. Boka bord gör du enklast på 0431-558940 eller med ett mail till [email protected].

I foajén är det underhållning för de minsta med bland annat gratis ansiktsmålning under hela eftermiddagen. Fiskdammen är öppen och bemannad mellan 13.45 fram till matchstart, så kom i tid och testa fiskelyckan bland Rögle-skatterna på havets botten.

I Rögle-shopen har vi kampanjpris på våra gröna t-shirts, endast 59:- (OBS! Med reservation för slutförsäljning!) Kom in och hugg din storlek innan den tar slut!

I Rix FM-barens bokningsbara del kör vi i samarbete med Norrlands Guld vårt populära GuldQuiz en timme innan nedsläpp. Alla som deltar har chans att vinna matbeställningen för sig själv och sitt lag (max 4 personer/lag), ingen föranmälan krävs!

Observera att vår omtyckta publiktävling Paus5:an är flyttad till andra periodpaus denna match. I första periodpaus är det nämligen säsongspremiär för vår populära paushockey i samarbete med Swedbank, då vi får chansen att stifta bekantskap med några utav våra duktiga ungdomsspelare. På lördag är det spelare från U8 som visar upp sig, missa inte det!

Det är fortsatt högt tryck på biljetter och med tre nästintill slutsålda matcher bakom oss är det inte värt att chansa - köp din biljett idag! Som vanligt köper du din biljett enkelt på http://rbk.ebiljett.nu eller via någon av våra återförsäljare Ica MAXI Ängelholm, Råå, Berga och Hyllinge samt Direkten Bogrens i Höganäs. Vårt Kundcenter har öppet mån-fre 10-14 samt onsdagar 10-18.

Jacqueline Rosberg