Spelprogrammet klart - vi inleder hemma
Publicerad: 2019-05-09
Spelprogram 19/20
Rögle inleder kommande SHL-säsong hemma i Catena Arena. Lördagen den 14 september kl 18:00 startar vi vår femte raka SHL-säsong och premiärmotståndare är HV71.

Spelschemat för SHL-säsongen är nu officiellt. Vi startar lördagen den 14 september med full omgång där vi inleder hemma på kvällen och 52:a och sista omgången spelas den 12 mars 2020.
Redan i omgång 2 är det dags för säsongens första derby – tisdagen den 17 september spelar vi i Malmö Arena. Första hemmaderbyt i Catena Arena spelas torsdag 28 november kl 19 och det andra hemmaderbyt är i sista omgången, torsdagen den 12 mars 2020 kl 19.

Vi har två nykomlingar i SHL. Första hemmamatchen mot Oskarshamn är torsdag 19 september kl 19 och första i Catena Arena mot Leksand spelas lördag 28 september (15:15). Svenska mästarna Frölunda kommer till Ängelholm första gången lördag 16 november.
Notera gärna att vi har två hemmamatcher mellan jul och nyår, den 26 december kommer Färjestad på besök och den 30 december gästar Djurgården Catena Arena. Chans till mycket hockey i mellandagarna alltså…

Här är vårt spelschema i SHL:s grundserie 19/20.
Vill du se hela SHL:s spelschema så hittar Du det här.

Observera att spelschemat är med reservation för eventuella ändringar!