Ny hockeyfest på lördag i Lindab Arena
Publicerad: 2018-02-07
Inför match
Fortsätter succérookien Olle Liss att göra poäng? Kan Rögle förlänga poängsviten på hemmaplan? Rockar Lindab Arena även den här gången? Svaren får vi på lördag när det är dags för ny hockeyfest, Rögle tar emot Frölunda. Starta lördagskvällen med oss.

Veckan kunde inte fått en bättre start än derbysegern i Malmö i måndags kväll. Vi dominerade på isen, våra fans på läktarna.
Vår nye anfallare Olle Liss hade en ny succékväll, tre poäng varav ett fräckt mål gjorde han på Malmö. Totalt sju poäng varav tre mål på sina tre första SHL-matcher. Ingen rookie har gjort fler poäng i sina tre första matcher under 2000-talet.

Nu vänder vi hemåt igen – dags för SHL-hockey i Lindab Arena nu på lördag. Vi tar emot topplaget Frölunda. Vi är fyllda av självförtroende efter tre raka segrar.
Tillsammans med våra fans har vi gjort Lindab Arena till en svårintaglig hemmaborg. Vi har tagit poäng i åtta raka hemmamatcher, varav sju vinster.

Matchen mot Frölunda på lördag är den sista innan OS-uppehållet. Det är nedsläpp kl 18:00 men vi öppnar upp arenan redan 16:30 för att ni ska hinna ladda upp.
Gå på hockey med familj och vänner och har trevligt tillsammans. Ladda upp tillsammans i Rix FM-baren, för er med Säsongskort eller medlemskort så har vi medlemspriser på drycken fram till nedsläpp.

Vi har lite nyheter i Kids Zone för våra yngre besökare. Bland annat en ny bil så att du kan utmana kompisar och köra mot varandra.
Dessutom arrangeras det en skyttetävling där utrustningen i Kids Zone lottas ut till en vinnare som får använda den en kväll/dag.

Biljetter till matchen köper du enklast genom att klicka på den här länken, eller i vårt Kundcenter som har öppet vardagar 10-14, onsdagar extra öppet till kl 18 eller hos våra återförsäljare som är förbutikerna till ICA Maxi i Ängelholm, Berga och Råå samt Direkten Bogrens i Höganäs.
Går du på matchen med familjemedlemmar eller vänner? Kolla in våra Familje- och kompispaket.

Ställ bilen hemma och ta bussen till matchen. Vi samarbetar med Skånetrafiken, ta linje 84 till och från Lindab Arena. Mer info hittar du här.
Var med och skapa hockey-Sveriges bästa inramning – kom ihåg att Rögle ses bäst live.