Nu släpps biljetterna till de första hemmamatcherna
Publicerad: 2017-09-01
SHL 17/18
Snart drar SHL igång - och i dag kl 10 släpper vi biljetterna till våra första tio hemmamatcher, bland annat hemmapremiären mot Skellefteå den 23 september. Gå in på nätet eller besök Kundcenter så du inte riskerar att missa någon dramatik i Lindab Arena!

Hockey ses bäst live och en Rögle-match i Lindab Arena är en upplevelse utöver det vanliga. I vår klassiska hemmaborg är stämningen elektrisk och i ingen annan arena i landet sitter du så nära spelet som hos oss.
Har du inte Säsongskort så är det dags att passa så du inte missar någon dramatik i höst i Lindab Arena.

I dag kl 10 släpper vi biljetterna till våra första tio hemmamatcher i SHL, bland annat hemmapremiären mot Skellefteå den 23 september. Andra hemmamatchen är veckan efter, lördagen den 30 september tar vi emot Malmö i ett hett Skånederby.

Du köper biljetterna på nätet, eller besök oss på Kundcenter, öppet vardagar 10-14, onsdagar har vi öppet 10-18.
Notera att familjebiljetter endast kan köpas i Kundcenter. För mer information och priser - klicka på länken.

Glöm inte att vi spelar vår första match i Lindab Arena nu på torsdag den 7 september mot Troja/Ljungby som är vår näst sista träningsmatch. Biljetterna köper du här - har du Säsongskort så ingår matchen.

Du vet väl att vi har öppnat bokningen av bord i Arenarestaurangen till våra hemmamatcher? Gå in på hemsidan för att se aktuella menyer. Du bokar bord i restaurangen genom att mejla till [email protected] eller ring oss på 0431-55 89 40.