Välkommen på Xmas Skating 17/12
Publicerad: 2018-12-12
På måndag den 17 december sparkar vi igång julen på riktigt när vi arrangerar vår årliga Xmas Skating för alla medlemmar, säsongskortsinnehavare och sponsorer i Rögle BK.

Till årets Xmas Skating välkomnar vi alla medlemmar, säsongskortsinnehavare och sponsorer! Eventet börjar kl 17.30 och insläpp sker via Familjeentrén till Lindab Arena.

I foajén har vi gratis aktiviteter under hela kvällen. Anna's Ansiktsmålning och Ballonger & Party är på plats för att hjälpa dig komma i julstämning, och så har vi flyttat fram PS4-hörnan till ytan framför Rögleshopen där ni kan tävla i NHL 19 mot kompisarna och utmana några av A-lagsspelarna.

Mellan kl 18.15-19.15 är A-laget redo att åka skridskor tillsammans med er. Kom ihåg att ta med egna skridskor! Önskar ni byta om har vi öppnat upp omklädningsrummen, här kommer att finnas personal på plats som visar er vägen via spelarfoajén.

Efter skridskoåkningen, mellan kl 19.15-20.00, serveras varmkorv med bröd, lussekatter, pepparkakor och julmust inne i Sportbaren. Detta gör vi i stolt samarbete med SP Chark, ICA Maxi Stormarknad och Sjöstrands Bageri.

Rögleshopen håller öppet hela kvällen och denna kväll har du som medlem & säsongskortsinnehavare 20% rabatt på hela sortimentet!

Observera att Xmas Skating gäller för Rögle BKs medlemmar, säsongskortsinnehavare och sponsorer. Visa upp ditt medlemskort eller säsongskort i entrén. Som sponsor uppger du ditt namn & företag. Barn till medlemmar är välkomna att följa med. Är du ännu inte medlem så gå in på länken och följ instruktionerna.

Välkomna!

Jacqueline Rosberg