Missa inte slutspurten i Lindab Arena
Publicerad: 2018-02-19
Hemmamatch
På lördag är det omstart i SHL – vi står inför en högintressant avslutning. Vi har tre hemmamatcher kvar i grundserien – var med på plats och hjälp oss till nytt kontrakt. Säkra din plats till de dramatiska matcherna redan nu!

Sju matcher – det är vad som återstår av SHL:s grundserie på 52 omgångar. Från lördag och två veckor framåt ska allt avgöras.
Tack vare en stark period från jul och framåt har vi passerat tre lag i tabellen och ligger nu på en elfte plats i tabellen. En mycket stor del av poängen har vi tagit på hemmaplan där en entusiastisk och engagerad publik lyft oss till nya höjder.

Tre av de resterande sju matcherna är i Lindab Arena – och vi hoppas på nya publikfester i slutspurten.
De tre matcherna är:
Karlskrona fredag 2 mars kl 19 (After Work)
Färjestad torsdag 8 mars kl 19
Luleå lördag 10 mars kl 15:15

Vid några av de senaste hemmamatcherna har sittplats sålt slut – så vill du vara säker på att ha en plats när det ska avgöras så är det lika bra att köpa din biljett till matcherna redan nu.
Biljetter till matchen köper du enklast genom att klicka på den här länken, eller i vårt Kundcenter som har öppet vardagar 10-14, onsdagar extra öppet till kl 18 eller hos våra återförsäljare som är förbutikerna till ICA Maxi i Ängelholm, Berga och Råå samt Direkten Bogrens i Höganäs.
Går du på matchen med familjemedlemmar eller vänner? Kolla in våra Familje- och kompispaket.
Var med och skapa hockey-Sveriges bästa inramning – kom ihåg att Rögle ses bäst live.