Familjelördag igen på lördag
Publicerad: 2018-12-04
Kombinera spännande hockey och god mat för hela familjen! På lördag är det Familjelördag igen och i restaurangen serveras köttbullebuffé - en favorit för hela familjen. Efter matchen sitter spelarna redo utanför Rögleshopen för att signera julklappar och i shopen har vi 20% på alla matchtröjor.

På lördag är det nytt hemmamöte för Rögles A-lag, denna gång mot Skellefteå AIK. Det är lördag och det innebär Familjelördag i Lindab Arena. Arenan är full av aktiviteter för hela familjen och festligheterna börjar redan utanför entrén, där Rögleborgen är bemannad mellan 13.15 - 15.15 (OBS! Med reservation för dåligt väder.)

På plats utanför arenan är även vår populära pit smoker, i vilken vi i samarbete med Svenska Hjärnbruket och Heberleins bjuder på nyrökt korv fram till nedsläpp.

Efter matchen samlas spelarna utanför Rögleshopen där de gör sig redo för julklappssignering. 20 minuter efter matchslut gör spelarna entré och då hoppas de få möta ett hav av supportrar som vill få sina julklappar signerade!

I Rögleshopen har vi denna dag 20% rabatt på alla matchtröjor. Passa på att köpa din julklapp hos oss!

Succén med Spendrups #GuldQuiz fortsätter där du har möjlighet att testa dina hockeykunskaper och vinna mat för dig & ditt lag. Boka bord med mat och anmäl dig till quizen via [email protected] eller på telefon 0431-558940. Quizet startar en timme innan nedsläpp, klockan 14.15. Max 4 personer/lag.

Har du inte köpt din biljett ännu är det hög tid nu. Köp enkelt via http://rbk.ebiljett.nu eller hos våra återförsäljare MAXI Ica Stormarknad i Ängelholm, Hyllinge, Helsingborg Berga och Råå samt Direkten Bogrens Tobak i Höganäs. Vårt Kundcenter har öppet som vanligt mån-fre 10-14 med förlängda öppettider 10-18 imorgon onsdag.

Glöm inte att du parkerar gratis om du samåker minst 4 personer i samma bil till matchen!

Jacqueline Rosberg