I dag kl 10 släpps kvalbiljetterna
Publicerad: 2017-03-17
SHL-kvalet
I dag kl 10 släpps biljetterna till våra två första kvalmatcher hemma, på nätet och i Kundcenter. Säkra din plats i Lindab Arena och var med och stötta oss när vi ska försvara vår SHL-plats!

På torsdag den 23 mars inleds direktkvalet till SHL, vi spelar hemma mot antingen Karlskoga eller AIK.
I dag fredag, kl 10, släpper vi resterande biljetter till våra två första hemmamatcher som är torsdagen den 23 mars och måndagen den 27 mars.
Du köper dina kvalbiljetter antingen på nätet eller i vårt Kundcenter som har öppet 10-14 vardagar (extra öppet till kl 18 onsdagar).

Vi hoppas du vill vara med oss den här kvalvåren och hjälpa till att göra vår hemmaborg, Lindab Arena, ointaglig. Vi kommer till kvalet med fem raka hemmasegrar i SHL och med er hjälp ska vi se till att våra motståndare tycker det är jobbigt att åka in i Lindab Arena.

Biljettpriser (oförändrat från grundserien): Sittplats, kategori 1: 325 kronor/match.
Sittplats, kategori 2: 285 kronor/match.
Sittplats, kategori 3: 240 kronor/match.
Ståplats: 100 kr/match (50 kronor uungdom/pensionär per match).

Vid eventuellt fler kvalmatcher hemma (fredag 31 mars och ev tisdag 4 april) så släpps biljetterna från kl 09.00 första vardagen efter det står klart att det blir en ny hemmamatch (seriekortsinnehavare har förtur till att förnya sin plats fram till kl 13 matchdagen).

Vi hoppas ni vill vara med oss ända in i kaklet och se till att det spelas SHL-hockey i Ängelholm även säsongen 17/18! Tillsammans är vi starka!