Zarwel ersätter Hedberg i kväll
Publicerad: 2017-08-11
A-lag
Junioranfallaren Johan Zarwel finns med i Rögles lag i kväll i första träningsmatchen borta mot Tingsryd. Han ersätter Edwin Hedberg som lämnat återbud till matchen.

I kväll spelar Rögle säsongens första träningsmatch, borta mot allsvenska Tingsryd i Nelson Garden Arena.
På fredagsförmiddagen gjordes en ändring i laguppställningen. Junioranfallaren Johan Zarwel tar plats i kedjan med Ted Brithén och Mathias From.
Han ersätter Edwin Hedberg som tvingats lämna återbud på grund av en lättare skada. Edwin behöver vila ett par dagar men är tillbaka nästa vecka.

Så här ser formationerna ut mot Tingsryd i kväll:
Målvakter: Ville Kolppanen (Emil Kruse).
Backparen: Alexander Younan-Craig Schira, Alen Bibic-Cade Fairchild, Almen Bibic-Kevin Gagné, Samuel Jonsson.
Kedjor: Johan Zarwel Hedberg-Ted Brithén-Mathias From, Bryan Lerg-Jack Connolly-Taylor Matson, Ludvig Rensfeldt-Simon Ryfors-Sebastian Collberg, Daniel Sylwander-Filip Karlsson-Linus Sandin.

Matchen börjar kl 19. Vill du se matchen men inte kan vara på plats så sänder Tingsryd matchen. Det går att köpa hem matchen (för 129 kr) via den här länken: https://tingsrydsaif.solidtango.com/live/tingsryds-aif-rogle-bk