"Vi blir varma inombords av supportrarnas stöd"
Publicerad: 2020-06-23
Säsongskort 20/21
I förra veckan berättade vi att vi kommer att erbjuda kompensering till de som köpt Säsongskort om det kommer att spelas publikfria matcher eller matcher ställs in på grund av Covid-19. Efter det har många Röglesupportrar hört av sig och meddelat att man inte vill ha någon kompensation oavsett vad scenariot blir.

Det handlar om både samtal och mejl från supportrar som undrar hur de ska gå tillväga om de inte vill kompenseras:
– Engagemanget från våra supportrar är helt fantastiskt. Som så många gånger tidigare blir vi alldeles varma inombords av supportrarnas stora hjärtan för föreningen, säger Kari Litmanen, kommersiellt ansvarig i Rögle BK och fortsätter:
– Om det blir aktuellt med kompensering så kommer det givetvis också vara möjligt att avstå kompensering. Vi kommer att återkomma med mer information när vi vet om det här scenariot blir aktuellt, säger Kari. Se artikeln om kompensering här
Intresset för att se Rögle i Catena Arena kommande säsong är stort. Vi går mot nya rekord av försäljningen av Säsongskort och ligger i dagsläget på ca 35 procdent över föregående års siffror. Går du i tankar om att skaffa ett Säsongskort till säsongen 20/21 är det hög tid att göra det!
Här läser du mer om Säsongskort 20/21, alternativ, priser och hur du går tillväga