Sommarintervju med Daniel Koch: "Ett rekord med bred marginal"
Publicerad: 2022-07-04
Rögles klubbdirektör, Daniel Koch, summerar arbetet så här långt under sommaren och berättar om vad som händer i klubben, prognoser för säsongskortsförsäljning samt de byggnadsprojekt som nyligen påbörjats på arenaområdet.

Peter Ekholm, kommunikationsansvarig i Rögle BK, och Rögles klubbdirektör, Daniel Koch, tog en rundvandring utanför Catena Arena för att summera sommarens arbete så här långt.

– Intresset för klubben fortsätter att vara enormt. Vi har aldrig haft det stora intresset som vi känner av nu. Med en ny hall har vi en fantastisk säsong framför oss med invigning, jubileum och derbyn. Och vi vet redan nu att vi kommer ha många matcher som kommer vara slutsålda, säger Daniel Koch och fortsätter:

– Det är säkert därför som vi ser ett sådant jättetryck på säsongskorten som vi gör. Det kommer bli ett nytt rekord med ganska bred marginal, det är i alla fall det som prognoserna pekar på nu.

Klicka på bilden nedan för att köpa ditt säsongskort. Vi ses i Catena Arena till hösten!

{!A}

Rögle BK