Inled hockeylördagen med brunch hos oss
Publicerad: 2018-10-15
Lördagsmatch
På lördag när vi möter Timrå så testar Arenarestaurangen ett nytt grepp och serverar brunch från kl 13:15 (matchstart 15:15). Ladda upp inför en spännande hockeylördag med en rejäl brunch hos oss i Lindab Arena.

Vi går mot en spännande lördag när nykomlingen Timrå gästar Lindab Arena för första gången på flera år. Matchen startar 15:15 men redan två timmar tidigare öppnar vi upp Arenarestaurangen.
Köket erbjuder den här lördagen brunch. En klassisk och rejäl brunchbuffé med alla klassiska delar som gör att du får en perfekt uppladdning inför den spännande SHL-matchen.
Brunchen innehåller kalla rätter såsom till exempel ägg, sill och kallskuret, en varm del med till exempel äggröra, köttbullar och prinskorv samt tre olika desserter.
Priset för brunchen är 245 kronor – behöver ni biljett till matchen så ordnar vi det också.
Boka Ert bord via [email protected] eller ring 0431-55 89 40. Brunchen står framdukad i två timmar, 13:15 -15:15.