Info: Så säkrar du din plats i slutspelet
Publicerad: 2019-03-14
SM-SLUTSPEL
På måndag den 18 mars kl 19 spelar Rögle den första slutspelsmatchen på hemmaplan på 25 år. Motståndare är HV71. Har du Säsongskort behöver du inte göra något - åttondelsfinalen ingår. Resterande biljetter släpps i morgon fredag kl 10:00.

Intresset för att se Rögle spela slutspelshockey för första gången på 25 år är stort. På torsdagskvällen blev det klart vem som blir motståndare och hur åttondelsfinalerna spelas:
Rögle börjar borta på lördag 16 mars kl 15:15 i Kinnarps Arena, returen hemma spelas hemma i Lindab Arena måndag 18 mars kl 19 och en eventuell tredje och avgörande match spelas borta i Jönköping på onsdag 20 mars kl 19.
Är du säsongskortsinnehavare så behöver du inte göra något - åttondelsfinalen i Lindab Arena ingår i abonnemanget.

Om du inte har ett säsongskort så släpper vi resterande biljetter i morgon fredag den 15 mars klockan 10.00. Du köper dina biljetter enklast på webben Kundcenter eller hos våra återförsäljare. Kundcenter kommer att hålla extra öppet kl. 10-18 under fredagen. Priserna i åttondelsfinalen kommer att vara samma som de ordinarie i grundserien, det vill säga:
Sittplats:
Kategori 1: 325 kr, sektion C, D, H, I, N, N/M, N/O
Kategori 2: 285 kr, sektion B, E, F, G, J
Kategori 3: 240 kr, sektion A, M, O, Rinkside
Ståplats:
120 kr/60 kr (pensionär/ungdom 20 år)
HCP: 80 kr.
Familjebiljetter på sektion L finns tillgängliga att köpa hos oss på Kundcenter.

För att boka plats i restaurangen vänligen kontakta Arenarestaurangen på 0431-55 89 40 eller [email protected]. För att boka matcharrangemang kontakta våra säljare på marknadsavdelningen på 0431-55 89 20. För biljetter till bortamatcher hänvisar vi till bortalagets kansli alternativt Angel Island Army.