Dags förlänga Säsongskortsabonnemanget
Publicerad: 2018-04-30
Säsongskort 18/19
Genom att abonnera på ett Säsongskort så har du säkrat en plats i Lindab Arena till Rögles alla hemmamatcher på det smidigaste sättet. Nu är det dags att förlänga ditt abonnemang till kommande säsong. Du har till den 31 maj på dig – och till samma pris som förra säsongen!

– Vi kan se tillbaka på en händelserik och omtumlande säsong. Vi fick en tung start men svarade för en fantastisk avslutning där vi visade att vi kan tävla med alla. Stödet och närvaron vi fick av våra fans var fantastisk och vi hoppas alla vill fortsätta vara med och stötta oss, säger Rögles vd Marcus Thuresson.

Rögle står nu inför sin fjärde raka säsong i SHL – och kanske den mest intressanta.
Våra hemmamatcher i Lindab Arena inramas alltid av en engagerad och högljudd publik som skapar en mäktig inramning. Stämningen i vår hemmaborg är känd i hela hockey-Sverige.
Inför förra säsongen tog vi efter önskemål fram en rad nya alternativ av Säsongskort som till exempel Pollenkortet, Weekendkortet och Familjekort. Det uppskattades och självklart så behåller vi de här alternativen – och till samma pris som ifjol.
Du hittar all info om våra alternativ och priser här.

Säsongskortet är ett abonnemang som automatiskt förlängs från säsong till säsong tills du säger upp det.
Senast torsdagen den 31 maj behöver vi ha in en delbetalning från dig för ditt Säsongskortabonnemang för 18/19.
Betala in 2 500 kronor (eller hela summan om det är ett Säsongskort för ståplats) till bg 466-5568 (uppge namn+sektion+rad+stolsnr vid betalning).
Du kan även besöka vårt Kundcenter i Lindab Arena, öppet vardagar 10-14, onsdagar 10-18.
Resterande belopp ska vara betalt senast 27 augusti.

Har Du redan bestämt dig för att inte behålla Säsongskortet så får Du gärna meddela oss din uppsägning av platsen så fort som möjligt för att underlätta vår hantering. I juni släpper vi resten av platserna till försäljning.

Vill du byta plats så kontakta Kundcenter genom att ringa 0431-55 89 00, mejla [email protected] eller besök oss. Vi har öppet vardagar 10-14, onsdagar 10-18.

I Säsongskortet ingår samtliga grundseriematcher och träningsmatcher i Lindab Arena samt eventuellt play in/kval säsongen 2018/19. Du har din plats även vid ett eventuellt slutspel och då tillkommer en kostnad per hemmamatch.
Tänk även på att ett Säsongskort inte är personligt. Kan du inte gå på en match så kan du erbjuda din plats till någon annan. Vi hjälper gärna dig med den hanteringen, kontakta Kundcenter i så fall så berättar vi mer.

Dessutom får Du som köper ett säsongskort 10 procent rabatt i Rögleshopen (ej webb), HD-premium gratis i tre månader (därefter 99 kr), 15 % rabatt i restaurangen på utvalda matcher (exklusive dryck, i mån av plats) samt Inbjudan till Christmas Skate.
Precis som tidigare år kan du dela upp din betalning över flera månader i samarbete med Resurs Bank.

Vill du köpa ett nytt Säsongskort så kan du gå in på säsongskortsidan och anmäla ditt intresse eller kontakta oss på 0431-55 89 00 eller mejla [email protected].