Bra tryck på Säsongskortförsäljning - deadline förlängs
Publicerad: 2020-06-05
Säsongskort 20/21
Det är många, både gamla och nya supportrar, som redan tagit chansen att köpa ett Säsongskort till kommande säsong. Nu förlänger vi tiden för de som hade Säsongskort förra säsongen och har förtur till sin plats. Senast den 30 juni behöver du anmäla om du vill behålla din plats – annars släpps den till försäljning.

I väntan på tydliga riktlinjer från myndigheter och ligan väljer vi att förlänga reservationerna på säsongskort från den 12 juni till den 30 juni. Vi följer utvecklingen kopplat till Covid-19 och vi har arbetat med flertalet scenarier där vi ska kunna spela 52 SHL-omgångar med publik.
– Publiken är en otroligt stor del av hockeymatcherna i Catena Arena och därmed gör vi som förening allt vi kan för att säkerställa att vår engagerade publik ska kunna avnjuta våra matcher där hockey ska avnjutas – på plats i Catena Arena, säger Kari Litmanen, kommersiellt ansvarig i Rögle BK.
Försäljningen av Säsongskort till kommande säsong, 20/21, startade måndagen den 4 maj och intresset för att ha en reserverad plats till våra hemmamatcher är stort.
– Vi har redan sålt fler Säsongskort än någonsin jämfört med samma period tidigare år, och vi ligger i dagsläget på ca 25 procent fler sålda än motsvarande tid förra året. Vi ser fram emot en ny säsong med publikfester och härlig stämning i arenan, säger Kari Litmanen.

Förnya eller köp ditt säsongskort via webben
Det är enklare än någonsin att köpa Säsongskortet via webben. Ni som tidigare haft Säsongskort har fått ett mail med instruktioner om hur ni förlänger, och ni som tidigare inte haft Säsongskort kan enkelt välja plats och boka ditt Säsongskort via rbk.ebiljett.nu. Läs gärna mer om hur du gör och vilka alternativ som finns på den här sidan.

Kundcenter fortsatt stängt
Kundcenter kommer att vara stängd för fysiska besök fram till augusti.
Via telefon är kundcenter öppet till och med 26 juni 2020, därefter semesterstängt till augusti. Telefontider är helgfria vardagar 09.00-11.00. (Stängt midsommarafton) Utanför telefontiderna vänligen maila till [email protected]