Bravida fortsätter som Guldpartner
Publicerad: 2018-06-07
Marknad
Rögle BK har idag glädjen att meddela att Bravida, som varit en samarbetspartner under flera år, fortsätter med sitt engagemang i föreningen som Guldpartner även över 2018/19.

Det är ett långt samarbete med ett gemensamt mål - att vara på toppen i respektive bransch. Nu förlänger Rögle BK och Bravida samarbetet.
– Vi är glada och stolta över att kunna vara med och stödja Rögle BK, en förening som har funnits i snart 86 år (!) och skänkt många människor spänning och glädje. Rögle BK har en bra ungdomssida som ger barn och ungdomar möjligheter att växa och lära sig värdefulla värderingar till kommande utmaningar i livet. Vi hoppas vårt samarbete får fler ungdomar att välja att ”ge fastigheter liv” genom att jobba med installationer hos oss. Nordvästra Skåne är en tillväxtregion och vi hoppas det också skall visa sig i det sportsliga resultatet, säger Jerker Remison, regionchef på Bravida Helsingborg/Halland.

Bravida är en ledande totalleverantör av installation och service för fastigheter och anläggningar i Norden inom el, värme och sanitet, kyla och ventilation samt specialområden som säkerhet och fastighetsdrift.

Christian Sandell, försäljningsansvarig i Rögle BK:
– Jag är jätteglad över att en så stor aktör som Bravida fortsätter som vår samarbetspartner. Det är ett bevis på att Rögle BK är en pålitlig samarbetspartner och att Lindab Arena är en bra och viktig mötesplats.