Slutspurt hemma i Lindab Arena
Publicerad: 2018-03-05
Hemmamatch
After Work på torsdag och familjefest med Ola Selmén på lördag – vi stänger SHL:s grundserie med två hemmamatcher mot Färjestad respektive Luleå i Lindab Arena. Vi hoppas du vill vara med och hjälpa laget i slutspurten!

Vi går in i sista veckan av SHL:s grundserie, tre spännande omgångar återstår. Vi möter Linköping borta tisdag kväll och därefter avslutar vi med två matcher där vi är som starkast – hemma i Lindab Arena tillsammans med er!

På torsdag den 8 mars ska vi visa vem som är bästa grön-vita laget när Färjestad kommer på besök.
Torsdag innebär After Work-tema i Rix FM-baren från 17:30 (nedsläpp kl 19:00) med god mat och dryck till AW-priser fram till kl 19.
Vi bjuder som vanligt på en gratis nachostallrik till de som kommer innan kl 18:00. Den här kvällen kan vi även erbjuda Arenarestaurangens grymma hamburgare till AW-priset 49 kr (ordinarie 89 kr).

På lördag den 10 mars spelas sista omgången i årets SHL. Vi tar emot Luleå kl 15:15 och det är Familjefest i Lindab Arena.
TV-profilen Ola Selmén är på plats och hjälper oss få en härlig avslutning på den här grundserien, både före, under och efter matchen.
Efter matchen får ni dessutom chansen att träffa spelarna, ta autografer och lyssna på intervjuer i foajén.
Kids Zone är som vanligt fylld med attraktioner för våra yngre besökare.

Biljetter till matchen köper du enklast genom att klicka på den här länken, eller i vårt Kundcenter som har öppet vardagar 10-14, onsdagar extra öppet till kl 18 eller hos våra återförsäljare som är förbutikerna till ICA Maxi i Ängelholm, Berga och Råå samt Direkten Bogrens i Höganäs.
Går du på matchen med familjemedlemmar eller vänner? Kolla in våra Familje- och kompispaket.

Ställ bilen hemma och ta bussen till matchen. Vi samarbetar med Skånetrafiken, ta linje 84 till och från Lindab Arena. Mer info hittar du här.

Var med och skapa hockey-Sveriges bästa inramning – kom ihåg att Rögle ses bäst live. Nu tar vi säsongen i mål!