Alen Bibic: "Vi är revanschsugna"
Publicerad: 2017-02-25
Rögle-TV
Om en och en halv timme (kl 16) är det nedsläpp i Malmö Arena för säsongens fjärde Skånederby mellan Rögle och Malmö. Det är ett revanschsuget Rögle som anlänt, Rögle-TV har pratat med backen Alen Bibic.

Efter förlusten i Gävle har Rögle laddat om, tre viktiga poäng står på spel i eftermiddagens derby i Malmö.

David Åslin är avstängd och det gör att Mathias From går in från start. Junioren Gustav Olhaver blir extra forward.

Så här ställer Rögle upp i eftermiddag: Målvakter: Anders Lindbäck (Oscar Dansk).
Backar: Cade Fairchild-Alen Bibic, Almen Bibic-Dominik Granak, Ludvig Claesson-Kevin Marshall, Morten Jensen.
Kedjor: Bryan Lerg-Jack Connolly-Felix Schütz, Edwin Hedberg-Simon Ryfors-Ludvig Rensfeldt, Mathias From-Filip Karlsson-Sebastian Collberg, Daniel Sylwander-Taylor Matson-Ludvig Elvenes.
Extra forward: Gustav Olhaver.

Direktrapportering från matchen hittar ni här.