Första ispasset måndag 7 augusti kl 18
Publicerad: 2017-07-17
A-laget
Var med när A-laget går på is igen i Lindab Arena! Måndag den 7 augusti kl 18 drar vi igång säsongen 17/18 på allvar. Laget presenteras, skills competition och en intern uppvisningsmatch och efteråt blir det mingel och autografskrivning med spelarna. I Kids Corner bjuds de yngsta besökarna på glass, korv och popcorn.

Rögle BK bjuder in alla våra supportrar till att vara med oss när uppladdningen inför tredje raka SHL-säsongen går in i ett avgörande skede – nämligen ispremiären. Efter månader av förberedelser med tung och viktig försäsongsträning är det snart dags att ta på sig utrustningen igen.

Om tre veckor, måndagen den 7 augusti, är det ispremiär för A-lagstruppen. Vi slår upp portarna till Lindab Arena kl 17.30 och kl 18 är det dags för spelare och ledare att äntra isen.
Det blir presentation av spelare och ledare, den nya försäsongströjan visas upp och spelarna ställs mot varandra i olika tävlingar innan det är dags för en intern uppvisningsmatch där åskådarna guidas av speaker samt intervjuer från rinkside.

Efter ispasset blir det mingel med spelare och ledare, fler aktiviteter och autografsignering.
I Sportbaren blir det fler intervjuer, frågesport och vi erbjuder lättare förtäring till våra besökare till bra priser.
Rögleshopen är öppen hela kvällen och laddad med nyheter inför den stundande säsongen.
I Kids Corner bjuds våra yngsta besökare (upp till 13 år) på korv, glass och popcorn.

Skriv in måndagen den 7 augusti kl 18 i din kalender och var med och dra igång hockeysäsongen 17/18 på allvar. Det är fri entré. Dörrarna öppnas kl 17.30 och vi räknar med att allt är slut ca 20.30.
Välkomna!