Biljettinfo till Juniorkronornas fyrnationsturnering
Publicerad: 2021-10-15
Biljetter till Juniorkronornas fyrnationsturnering i Catena Arena mellan den 12-14 november finns nu att köpa.

Under landslagsuppehållet i november kommer några av morgondagens hockeystjärnor till Ängelholm. Tillsammans med det svenska ishockeyförbundet arrangerar Rögle en fyrnationsturnering med Sverige, Finland, Tjeckien och Ryssland som deltagande länder. Turneringen är den sista inför Juniorvärldsmästerskapet i Edmonton och Red Deer, Kanada i jul- och nyårsdagarna, vilket gör att respektive nations förbundskapten med stor sannolikhet kommer ta ut bästa möjliga manskap.

Rögle har under hösten haft spelare uttagna till andra turneringar med Juniorkronorna; målvakten Calle Clang, backen William Wallinder och forwards William Strömgren, Linus Sjödin och Oliver Tärnström. Samtliga kan komma att få chansen av Sveriges Förbundskapten Tomas Montén.

Missa inte chansen att se kommande JVM-stjärnor eller kommande NHL-proffs. Säkra din plats i Catena Arena redan nu.

Nedan kommer du till sidan där du köper dina biljetter - tänk på att matcherna inte ingår i ditt säsongskort. Tänk ockå på att en biljett räcker över hela dagen. Du kan alltså gå på två matcher med en och samma biljett.

GÅ TILL BILJETTSIDAN

SPELSCHEMA