Det händer i Helsingborg
Publicerad: 2018-08-20
Nu på fredag den 24 augusti tar Rögle BK emot HV71 i Helsingborg, när den första träningsmatchen för säsongen på svensk mark går av stapeln. Aktiviteter för hela familjen utlovas - var med när vi skruvar upp tempot ytterligare inför en ny SHL-säsong!

Efter tre raka segrar under A-lagets träningsläger i Köln är det dags för ett spännande möte mot Jönköpingslaget kl 18.00 i Olympiarinken, Helsingborg. I samband med evenemanget arrangeras underhållning och aktiviteter för hela familjen.

Kom och hoppa i vår nya Rögle-hoppborg, få en gratis ansiktsmålning eller bli först med att handla nya souvenirer i Rögle-tältet. Till de första 20 handlande kunderna delar vi ut goodiebags fulla med överraskningar!

Eventområdet som håller till framför huvudingången på långsidan öppnar kl 16.00. Här kommer även att finnas en skottramp där du kan testa dina färdigheter och tävla i prickskytte mot dig själv eller kompisgänget.

På området hittar ni även försäljning av hamburgare direkt från grillen.

Har du inte säkrat din plats än är det hög tid! Sittplatsbiljetterna är snart slut. Klicka här för att komma till biljettsidan!

Jacqueline Rosberg