Nu laddar vi för Familjelördag!
Publicerad: 2018-10-15
Missa inte säsongens första back to back möte när vi möter nykomlingen Timrå hemma i Lindab arena på lördag! Tillsammans med er supportrar jagar vi nästa ljuva hemmaseger.

Det är Familjelördag i arenan med extra underhållning för både stora och små innan matchen - i foajéerna får vi bland annat besök av Vattnets Hus, Skånes Djurpark och Hembygdsparken. Kom och ta del av utställarnas bästa tips och erbjudanden till höstlovet!

Utanför arenan är vår Rögle-hoppborg bemannad mellan kl 13.45 - 15.15 och i smokern bjuds det på rökta korvar och skön musik.

I restaurangen kör vi ett nytt koncept och serverar en härlig lördagsbrunch från kl 13.15. Här hittar du kalla rätter som exempelvis ägg, sill och kallskuret samt en varm del med bland annat äggröra, köttbullar och prinskorv och så dukas det fram tre olika desserter. Pris för brunch är 245 kr/person. Boka på [email protected] eller 0431-55 89 40.

Biljett till matchen köper du enklast på http://rbk.ebiljett.nu, hos våra återförsäljare ICA MAXI Ängelholm, Råå, Berga, Hyllinge samt Direkten Bogrens i Höganäs eller i vårt Kundcenter som håller öppet mån-fre 10-14 med förlängda öppettider onsdagar 10-18.

Vi ses i Lindab arena!

Jacqueline Rosberg