Nyhet: Nu kan du boka bord i Rix FM-baren
Publicerad: 2018-09-17
Nyhet
På lördag är det äntligen hemmapremiär - vi tar emot Brynäs kl 18:00 i Lindab Arena. Vi har ändrat om i Rix FM-baren till den här säsongen och skapat en avdelning med bokningsbara bord. Du har bordet under hela matchen och beställer från en speciell meny.

– Man bokar bordet via oss i restaurangen och förbokar maten från en separat meny. Sen har man tillgång till sitt bord även under pauserna och får lite extra service. Vi tror det här blir populärt, säger restaurangchef Carolin Strand.
Totalt har den nya avdelningen i Rix FM-baren plats för cirka 35 gäster fördelat på ett antal bord.
Bokning sker till [email protected] eller telefon 0431-55 89 40.
Du behöver egen biljett eller Säsongskort.

Menyn till de bokningsbara borden i Rix FM-baren:
Hamburgartallrik med klyftpotatis & coleslaw - 125 kr
Räkmacka (200 gram räkor) - 225 kr
Ceasarsallad med kyckling - 125 kr
Man har sitt bord under hela matchen och kan förbeställa dryck till pauserna. Betalning sker på plats innan matchen börjar och vi öppnar en och en halv timme innan matchstart.