Många frågetecken inför matchen
Publicerad: 2019-02-19
Inför match
Rögle har en högintressant utmaning framför sig i morgon kväll: serieledande Färjestad hemma i Lindab Arena. Fem spelare saknades på tisdagens träning - enligt tränare Roger Hansson så är det inget allvarligt. Rögle-TV träffade Roger efter träningen där han berättar om läget i truppen bland annat.

Så här är läget i Rögles trupp inför matchen i morgon:
Målvakter: Justin Pogge och Ville Kolppanen.
Backar: Craig Schira, Kodie Curran, Jonas Ahnelöv, Samuel Jonsson, Jesper Williamsson och Alen Bibic.
Forwards: Daniel Zaar, Lucas Elvenes, Mattias Sjögren, Olle Liss, Nils Höglander, Taylor Matson, Linus Sandin, Erik Andersson, Simon Ryfors, Matt Carey, Kevin Wennström.
Frågetecken: Daniel Bertov, Daniel Widing, Trevor Mingoia, Ted Brithén och Leon Bristedt.
Skadade: Backarna Ben Youds och Jakob Bondesson.
Övrigt: Nye backen Éric Gélinas ej spelklar ännu. Juniorbackarna Samuel Johannesson och Martin Vitalos var med på träningen. Matchen börjar kl 19:00 i Lindab Arena.