Information om återköp biljetter
Publicerad: 2020-03-12
Information
Med anledning av gårdagens regeringsbeslut kring begränsningar av publika evenemang kommer kvällens grundseriematch i Catena Arena mot Malmö att spelas inför tomma läktare. Här under kommer information för dig som köpt biljett till matchen.

Om du köpt biljett till matchen får du pengarna tillbaka. Så här går du tillväga:

PRIVATKUND
Har du köpt biljett via webben?
Alla biljetter kommer att återbetalas per automatik med reservation för eventuella dröjsmål.

Har du köpt biljett på plats i Kundcenter i Catena Arena?
Har du betalat din lösbiljett på plats med kort, swish eller kontant i Kundcenter behöver du komma in och visa upp din biljett för att få tillbaka pengarna. Sista dag för att få pengarna tillbaka för din biljett köpt på plats är 31 mars 2020. Våra öppettider, Kundcenter: Vardagar 10-14.

FÖRETAGSKUND
Samtliga fakturor till morgondagens match kommer att krediteras.

SM-slutspel
Mer information om SM-slutspelet kommer inom kort.