Bildspecial: Svettig träff med Rögle Exclusive
Publicerad: 2018-04-19
Rögle Exclusive
Lite svett och allvar blandat med en hel del glädje och nytta – det var ingredienserna i dagens nätverksträff för medlemmarna i Rögle Exclusive. Mötesplatsen var Padel Crew i Helsingborg där Exclusive-medlemmar tillsammans med spelare och ledare gjorde upp i Rögle Padel Open.

Padel är en av de snabbast växande idrotterna i landet där allt fler människor upptäcker idrotten som är en snällare variant av tennis och squash.
Även spelarna i Rögle har haft padel på schemat under försäsongsträningen och på torsdagen var det dags att avverka nätverkets turnering.
Under tre timmar tog deltagarna banorna i Padel Crews fina anläggning i besittning. Det visade sig att en hel del redan bekantat sig med sporten och vi fick se en hel del underhållande matcher.
– Vi vill att våra träffar ska ha ett stort varierat innehåll och det här var en lyckad träff tillsammans med våra spelare. Alla verkade uppskatta den här dagen, säger Christian Sandell, försäljningsansvarig i Rögle BK.

Prisbordet sponsrades av Kökscentrum, Born Fashion, Lakritsfabriken och Padel Crew.
Vinnare i turneringen blev Jonas Permevik, Cafébar och Pär Arvidsson, Skandia.

Rögle Exclusive är vårt nätverk med samarbetspartners som genomför ett 20-tal träffar per år. Det kan vara allt från föreläsningar, nätverksmingel eller idrottsaktiviteter. Vi vill vara en dörröppnare för alla företag i regionen där Rögle Exclusive är den bästa plattformen för att göra affärer. I Rögle Exclusive har vi knappt 150 företag som är medlemmar och som regelbundet deltar i våra träffar. Är du intresserad av att vara med i vår gemenskap, kontakta försäljningsansvarig Christian Sandell, 0431-55 89 28.