Supportrarna i centrum i MIDEM-baren
Publicerad: 2020-10-19
Rögle BK
MIDEM Profil och Tryck utökar sitt engagemang i Rögle den här säsongen. Det unga företaget väljer att öronmärka en del av sitt utökade engagemang till supportrarna och hoppas de ska känna sig hemma i MIDEM-baren (gamla klackbaren).

– Vad vore Rögle utan sina supportrar i AIA som på ett färgstarkt sätt troget stöttat klubben i drygt 30 år? Det är en viktig extra spelare som vi gärna hjälper till att uppmärksamma och vill ge dem det erkännande de förtjänar. Vi hoppas kunna förverkliga det i MIDEM-baren, säger Martin Nilsson, försäljningschef på MIDEM Profil och Tryck.
Gamla klackbaren har inför den här säsongen fräschats upp och på ytterväggen bredvid MIDEM-baren-skylten finns nu även AIA-loggan.
– Rögle BK är en klubb som vi följt så länge vi kan minnas och som har skänkt oss massor av fantastiska minnen genom åren. Att gå in som partner var något självklart för oss. Det är en fantastisk förening att samarbeta med då det finns många partners och ett enormt engagemang runt hela klubben, säger Martin Nilsson.

{!A}

MIDEM Profil och Tryck är ett ungt bolag och nya på marknaden sedan drygt ett år tillbaka men trots sin unga ålder har man massor med erfarenhet eftersom kärnan består av folk som har mer än 20 års erfarenhet inom branschen. MIDEM Profil och Tryck jobbar med och levererar det mesta som ett företag kan behöva materiellt sett. Det handlar bland annat om profilprodukter, skyltar, arbetskläder med tryck och även kreativa kundanpassade lösningar både för webb samt varor.
– Vi brinner för att göra våra kunder nöjda. Vi har ett brett kontaktnät med möjlighet att fixa det mesta som efterfrågas av våra kunder. Vi ser alltid samarbete långsiktigt och har därför stort fokus på personlig service. I kombination med kreativa lösningar strävar vi efter att ge kunden högt värde för de produkter vi levererar. Ett exempel är kundanpassade web-portaler som byggs upp i samråd med kunden. Det är egentligen bara att fråga så försöker vi hjälpa till att hitta en lösning, ju svårare utmaning desto roligare att lösa, berättar Martin.

{!B}

– Fantastiskt kul att MIDEM Profil & Tryck visar ett så stort engagemang för Rögle BK och våra supportrar. Vi hoppas att detta är starten på ett långsiktigt och kraftfullt samarbete som skapar vinning för alla parter; MIDEM Profil & Tryck, Rögle BK och givetvis våra supportrar, säger Mats Ridderborg på företagsförsäljning i Rögle BK.