Cam: "Fullsatt hade varit grymt för oss"
Publicerad: 2018-01-17
Inför match
I morgon är det dags - sexpoängsmatch hemma mot Mora. Rögle jagar femte raka hemmasegern och har möjlighet att kliva över strecket. Rögletränaren Cam Abbott är förväntansfull inför matchen och hoppas på publikens stöd säger han i en intervju med Rögle-TV.

Rögle har haft tre bra träningsdagar den här veckan som förberedelser inför hemmamötet mot Mora i Lindab Arena torsdag kväll.
Anfallarna Bryan Lerg och Lucas Elvenes har missat någon träning men var med på onsdagen och körde för fullt och kan spela mot Mora.
Det innebär att endast trion Emil Kruse, Jesper Williamsson och Filip Karlsson saknas.

Laget tas ut på matchdagen men så här såg formationerna ut på onsdagens träning:
Målvakter: Justin Pogge/Ville Kolppanen.
Backpar: Craig Schira-Kevin Gagné, Ben Youds-Janne Jalasvaara, Alen Bibic-Samuel Jonsson, Alexander Younan-Simon Kjellberg. Kedjor: Bryan Lerg-Stephen Perfetto-Lucas Elvenes och Linus Sandin, Sebastian Collberg-Ted Brithén-Taylor Matson, Daniel Widing-Jack Connolly-Juhamatti Aaltonen, Edwin Hedberg-Simon Ryfors-Ludvig Rensfeldt och Daniel Sylwander.