Spelschemat klart - hemmapremiär mot Brynäs
Publicerad: 2018-05-02
SHL 18/19
Rögle inleder kommande SHL-säsong med två raka bortamatcher, mot Skellefteå 15 september och Djurgården 20 september, innan det blir hemmapremiär. Första hemma i Lindab Arena är mot Brynäs lördagen den 22 september kl 18.

Spelschemat för SHL-säsongen är nu officiellt. Lördagen den 15 september drar det igång - för vår del med bortamatch mot SM-finalisten Skellefteå kl 18. Vi ihinner spela en bortamatch till, mot Djurgården torsdag 20 september, innan det är hemmapremiär lördagen den 22 september kl 18 mot Brynäs.
Därefter väntar ytterligare två raka hemmamatcher, bland annat första hemmaderbyt mot Malmö torsdagen den 4 oktober kl 19. Andra hemmaderbyt är den 10 januari.

Första matchen mot nykomlingen Timrå är borta torsdag 18 oktober och två dagar senare, lördagen den 20 oktober är det retur mot Timrå i Lindab Arena.
Svenska mästarna Växjö kommer till Lindab Arena första gången den 1 november.
Här är hela vårt spelschema säsongen 2018/19.