Vi är Bästa Grönvita Laget!
Publicerad: 2018-11-06
Landslagsuppehållet bidrar till hockeyabstinens och vi längtar efter nästa hemmamatch i Lindab Arena den 13 november. Var med oss när vi återigen ska visa vem som är Bästa Grönvita Laget!

Vi är Bästa Grönvita Laget! Vi är Bästa Grönvita Laget!

Vi är mitt uppe i landslagsuppehållet och spelarna njuter av lite välförtjänt vila innan träningen drar igen för fullt imorgon. Om en vecka är det hockeyfeber i Lindab Arena igen och då ska vi visa gästande Färjestad BK vilka som är det bästa grönvita laget - vi hoppas att alla supportrar därute vill bidra till en grönvit inramning av rang! Ta på din halsduk, din matchtröja eller någon annan grönvit pryl och kom till matchen!

I Rögle-shopen har vi kampanj på gröna t-shirts för den som vill förstärka sin Rögle-garderob. Passa på att ta del av erbjudandet som enbart gäller denna match. Nyheterna fortsätter strömma in och glöm inte att medlemmar samt säsongskortsinnehavare har ett stående erbjudande med 10% rabatt på ordinarie priser.

I foajéerna har vi flera grönvita överraskningar bland våra utställare. Kom i god tid till matchen och ta del av deras smakprover och erbjudanden. Vi öppnar klockan 17.30!

I restaurangen serveras en härlig höstmeny som består av hummersoppa till förrätt följt av gåsbröst med klassiska tillbehör och en grönvit dessert som avslutning. I Sportbaren kan du boka bord som du behåller och kan återkomma till i pauserna - ring och boka på 0431-55 89 40 eller maila [email protected].

I vanlig ordning köper du enklast din biljett på http://rbk.ebiljett.nu eller i vårt Kundcenter som har öppet mån-fre 10-14 med förlängda öppettider onsdagar 10-18 samt hos våra återförsäljare ICA MAXI Stormarknad Berga, Hyllinge, Råå, Ängelholm samt Direkten Bogrens i Höganäs.

Har du inte redan gjort det så lägg in nr 123 499 02 06 som favorit i din mobil, så är du redo när det är din tur att betala parkeringen. Denna tjänst erbjuder vi i samarbete med Swedbank.

Jacqueline Rosberg