Club 1932 får förstärkning
Publicerad: 1 min läsning

Efter sitt första år i Rögle BK fortsätter Gustav Broomé arbetet med att utveckla och driva vårt företagsnätverk Club 1932 – nu tillsammans med Morgan Möller, som kliver in i teamet.
Tillsammans kommer de att arbeta med att utveckla nätverket och skapa värde för företagen som är en del av Rögle BK.
Döpt efter vårt stolta grundarår är Club 1932 idag ett starkt företagsnätverk med över 450 företag under säsongen 2025-26. Här skapas möjligheter till nya relationer och affärer vilket bidrar till utvecklingen av hela Rögle BK.
Vi ser fram emot att fortsätta utveckla Club 1932 tillsammans!