Förändring i Rögle BK:s styrelse

Publicerad: 1 min läsning

Rögle BK:s valberedning meddelar en förändring i föreningens styrelse.

Valberedningen meddelar att Anna Nordström Carlsson av familjeskäl lämnar Rögle BK:s styrelse. Enligt § 22 i RBK:s stadgar ska styrelsen bestå av ordförande och sex till tio ledamöter. Även efter att Anna har lämnat sitt uppdrag är antalet kvarvarande styrelseledamöter tillräckligt för att uppfylla vad som anges i stadgarna. Valberedningen kommer därför i nuläget inte att föreslå någon ny ledamot i styrelsen. Detta meddelande är undertecknat av valberedningen i Rögle BK, Stefan Nilsson, Berit Rosvall och Pierre Jonsson. 

Kommunikationschef Linn Rydstedt