Edwin Hedberg spelklar - gör debut i kväll
Publicerad: 2017-01-13
Rögle-TV
Edwin Hedberg är spelklar och två andra anfallare återvänder från skadelistan - så ser förutsättningarna ut till kvällens hemmamatch mot HV71. Rögle-TV har träffat tränare Magnus Bogren inför matchen.

Rögles senaste nyförvärv, Edwin Hedberg, kommer att debutera i kväll i hemmamötet mot HV71 som dessutom är Matchtröjans dag.

Edwin kom till Ängelholm i natt och var med på lagets matchvärmning före lunch. Han går in i en kedja med amerikanerna Bryan Lerg och Jack Connolly.

Även Ludvig Rensfeldt och Daniel Sylwander är tillbaka och Rögles lagledning har satt ihop fyra nya kedjor.

Matchen börjar kl 19, vi uppmanar folk att ta på sig sin matchtröja. Var med i vår tävling, ta en bild på dig själv i matchtröja vid fotoväggen framför Rögleshopen, posta den på dina sociala medier och med hashtag #rbkmatchtröja så är du med och har chansen att vinna sittplatsbiljetter till valfri hemmamatch under våren (derbyt mot Malmö undantaget).