Anslut dig till Rögles Klubbkaffe
Publicerad: 2018-05-18
Klubbkaffe
Det är med stor glädje som Rögle BK kan berätta att Café Bar går in som exklusiv partner till Rögle BK. Nu kan du som samarbetspartner ta del av Rögles Klubbkaffe. Få info direkt från klubben i fikarummet samtidigt som du sponsrar klubben för varje kopp.

Rögle BK har skrivit ett treårigt samarbetsavtal med Café Bar som levererar fikalösningar till företag över hela landet sedan 1987.
– Jag är glad över det långa samarbetet och att vi kan presentera ett nytt sätt att kommunicera med våra partners tack vare Rögle Klubbkaffe som vi nu kan erbjuda i samarbete med Café Bar, säger Christian Sandell, försäljningsansvarig i Rögle BK.

Kaffemaskinerna som ingår i Café Bars klubbkaffe har tvåvägs kommunikation via Connect Me vilket innebär att information från favoritklubben går direkt in i fikarummet samtidigt som Café Bar får automatiska meddelanden om eventuella avvikelser i maskinens funktion och kan snabbt upprätta en åtgärd vid behov.
Genom att beställa Rögles Klubbkaffe så sponsrar du dessutom klubbens ungdomar för varje kopp som dricks.
– Återbäringen från våra partners som beställer vårt Klubbkaffe går rakt in i RögleAkademin vilket är extra roligt, säger Christian Sandell.

– Vi på Café Bar har ett kundlöfte att ge en riktig god kopp kaffe varje dag oavsett vart i landet du befinner dig. Vi är jätteglada att vi tillsammans med Rögle får ge gott kaffe till ännu fler och samtidigt bidra till ungdomarnas utveckling, säger Fredrik Persson, distriktschef Café Bar Helsingborg.