• Huvudsponsorer

Söndag Sön 3 Mars Mar
Tisdag Tis 5 Mars Mar
Torsdag Tor 7 Mars Mar
Lördag Lör 9 Mars Mar
Söndag Sön 10 Mars Mar
Tisdag Tis 12 Mars Mar
Onsdag Ons 13 Mars Mar
Torsdag Tor 14 Mars Mar
Fredag Fre 15 Mars Mar
Lördag Lör 16 Mars Mar
Söndag Sön 17 Mars Mar
Måndag Mån 18 Mars Mar
Torsdag Tor 21 Mars Mar
Lördag Lör 23 Mars Mar
Söndag Sön 24 Mars Mar

Konferens

Konferens, möten & möjligheter i Lindab Arena! Vi har lokalerna för både den stora och lilla konferensen och mässan, utställningen, teamutbildningen och workshopen.

NORDSTRÖMS BUSINESSLOUNGE - rummet med många möjligheter. Loungen ligger på plan 2 och vi har plats för upp till 100 personer i biosittning här. Skolsittnig, u-sittning, styrelsesittnig ochcirkel är andra alternativ.
För en större upplevelse har vi ytan, till vad bestämmer ni.
Priser exkl. moms:
Heldag: 460 kr (inkl fm-fika, lunch, em-fika, frukt & godis).
Halvdag: 380 kr (inkl en fika, lunch, frukt & godis).

MATCHVÄRDSLOUNGEN - rummet för kreativa möten.
Med plats för upp till 24 personer samlas ni i vår lounge som ligger i anknytning till Arenarestaurangen.
Priser exkl. moms: 
Heldag: 360 kr (inkl fm-fika, lunch, em-fika, frukt & godis).
Halvdag: 300 kr(inkl en fika, lunch, frukt & godis).
Lunchmöte (max 2 timmar): 160 kr (inkl lunch).

LOGE - rummen där ni jobbar nära varandra.
Gruppdynamiken är stark när man får tänka högt och vi har 15 loger med hockeykänsla till förfogande. Maxantal 8 personer.
Priser exkl. moms:
Heldag: 360 kr (inkl fm-fika, lunch, em-fika, frukt & godis).
Halvdag: 300 kr (inkl en fika, lunch, frukt & godis).
Lunchmöte (max 2 timmar): 160 kr (inkl lunch).

MATSALEN - går utmärkt att boka för frukost eller kvällsevent.
Priser exkl. moms:
Endast lokalhyra: från 268 kr.
Inkl kaffe & fika (fralla eller kaka): från 296 kr.
Med middag eller liknande: från 360 kr.

KONFERENS och FÖRETAGSHOCKEY i samband med MATCH - kontakta oss på 0431-55 89 00 eller mejla [email protected].
UTRUSTNING: blädderblock/whiteboard, projektor, högtalare/ljudanläggning, block, pennor. Vatten, frukt och godis.
Rummen är HCP-vänliga. Hiss och toalett i anslutning till konferensrummen.