Biljetterna till Rögle-HV71 i Helsingborg släppta
Publicerad: 2018-08-13
Träningsmatch
Nästa fredag, den 24 augusti kl 18, spelar Rögle sin första träningsmatch för säsongen på svensk mark. Vi möter HV71 i Olympiarinken i Helsingborg. Arrangerande HHC har nu släppt biljetterna till matchen.

Den här veckan börjar Rögle spela träningsmatcher - det sker i en turnering i Köln där tre matcher på fyra dagar ska spelas.
Första matchen i Sverige är nästa fredag, den 24 augusti, kl 18:00 i Olympiarinken i Helsingborg. Arrangerande HHC har nu släppt biljetterna till den högintressanta träningsmatchen. Klicka på länken för att komma till biljettsidan.
Torsdagen den 30 augusti spelar Rögle första matchen i Lindab Arena, en träningsmatch mot SHL-kollegan Linköping (biljetterna till den matchen släpps inom kort) och den 6 september spelar Rögle i Tyringe mot Tingsryd.
Genrepet spelas i Jönköping, mot HV71, söndagen den 9 september kl 16:00.