Säsongskorten släppta för 2024-25
Publicerad: 2024-03-22
DU ÄR RÖGLE - VI ÄR RÖGLE. Bli en del av en gemenskap som inte finns någon annanstans. Nu kan du äntligen säkra ditt säsongskort till säsongen 2024-25.

KLICKA HÄR FÖR ATT UTFORSKA VÅRA OLIKA SÄSONGSKORT OCH PRISER

Nytt för i år är att de 200 första som säkrar sitt säsongskort får en unikt framtagen halsduk. Resterande kommer att kunna köpa denna halsduk, men den kommer endast att vara tillgänglig för säsongskortsinnehavare. OBS. Begränsat antal.

Utöver det kommer det även att vara ett månadslotteri, med en lycklig vinnare varje månad. Vi utlovar mycket fina priser.

NUVARANDE SÄSONGSKORTSINNEHAVARE

Din nuvarande plats är reserverad, men vill du testa ny plats i arenan finns givetvis även den möjligheten. Ditt säsongskort är reserverat fram till och med 25 juni.

Du som säsongskortsinnehavare har fått ett mejl med instruktioner för att förnya ditt säsongskort.

MERVÄRDEN SOM SÄSONGSKORTSINNEHAVARE (NYA OCH GAMLA)

Som säsongskortsinnehavare får du en rad förmåner:

– Samtliga försäsongs- och grundseriematcher i Catena Arena (Herr och dam)

– 200 första får en unikt framtagen halsduk (resterande kan köpa den)

– Månadslotteri med fina priser

– Reducerade priser i slutspel (Ej guldkort)

– Tre säsongskortsträffar

– Unika erbjudanden från partners i Rögles kommande app

GULDKORTET

Med Guldkortet ingår samtliga Rögles hemmamatcher under säsongen och även slutspel. Inga extra biljettkostnader tillkommer.

Vill du uppgradera ditt nuvarande kort till Guldkort eller har frågor? Kontakta [email protected].

KLICKA HÄR FÖR ATT UTFORSKA VÅRA OLIKA SÄSONGSKORT OCH PRISER

FRÅGOR & SVAR