Kl 10 öppnar vi försäljningen av Säsongskort
Publicerad: 2019-05-03
Säsongskort 19/20
I dag kl 10 öppnar försäljningen av Säsongskort för säsongen 2019/20. Vi hoppas Du vill komma tillbaka, precis som Everberg, Hansson med flera... Se till att säkra en plats i Catena Arena redan nu så Du inte riskerar missa några hockeyfester. Du som haft Säsongskort redan har förtur på din plats fram till 31 maj.

Vi har Sveriges bästa hockeypublik och Catena Arena är den mest tighta och grymmaste hemmaarenan. En engagerad publik nära rinken skapar en häftig atmosfär som hela landet pratar om. Förra säsongen höjde vi publiksnittet till nästan 4 500 åskådare och vid nästan hälften av hemmamatcherna fanns inga eller enstaka sittplatsbiljetter kvar.
Så vill Du vara säker på att ha en plats säkrad kommande vinter så är rådet att skaffa ett Säsongskort.

Nyhet
Som Säsongskortinnehavare har Du även möjligheten att ta med en vän och åka med A-laget på en bortamatch i vinter med specialchartrat plan eller testa på att vara coach vid bänken vid en försäsongsmatch. Vi kommer att lotta ut dessa priser bland de som tecknar sig för ett Säsongskort i Catena Arena 19/20.

För några år sedan tog vi fram flera olika alternativ av Säsongskort – vi lyssnar på önskemål och skruvar på detaljerna efter varje säsong men vi vågar ändå påstå att vi har alternativ för de allra flesta – och till samma pris som tidigare. En nyhet är ett flexiblare Familjesäsongskort. Nu kan Du själv kombinera hur många som ska ingå i Familjekortet (antal vuxna respektive barn) – minimumantal är en vuxen och ett barn (upp till 16 år).
Mer nytt – det finns fler tillgängliga platser på Pollenkortet, vårt mest prisvärda alternativ.
Du hittar all info om alternativ och priser för Säsongskort 19/20 här.

Ditt säsongskort är ett abonnemang. Du förlänger abonnemanget genom att senast den 31 maj betala minst 2500 kr för sittplats. Har du säsongskort ståplats så ska hela beloppet betalas. Om inte betalning är gjord senast den 31 maj så avslutas ditt abonnemang och din plats släpps till försäljning.
Betalning sker till bankgiro 466-5568 (uppge namn + sektion + rad + stolsnr + giltig mailadress vid betalning).
Det går även bra att besöka vårt kundcenter, öppet vardagar 10–14, onsdagar förlängt till 18 för att betala.
Resterande belopp ska vara betalt senast 30 augusti.
Har du redan bestämt dig för att inte behålla ditt säsongskort får du gärna meddela oss din uppsägning av platsen så fort som möjligt (senast måndag 3 februari 2020) för att underlätta vår hantering av säsongskort 19/20.
Vill du byta plats? Kontakta oss på Kundcenter på 0431-558902 eller besök oss.

I säsongskortet ingår samtliga grundseriematcher och träningsmatcher i Catena Arena och eventuella hemmamatcher i åttondelsfinal/kval säsongen 19/20 samt förtur till din plats i slutspelet (från kvartsfinal).
Du kommer att efterfaktureras för slutspelsmatcherna om Du inte meddelat oss i förväg (senast måndag 3 februari) att Du inte vill ha platsen i slutspelet.
Tänk även på att ett Säsongskort inte är personligt. Kan Du inte gå på en match så kan Du erbjuda din plats till en vän.

Vi ses och hörs i Catena Arena i vinter!