Info om biljettsläpp åttondelsfinal
Publicerad: 2019-03-13
I morgon spelas den sista matchen i grundserien när vi tar emot Skellefteå AIK, efter det väntar åttondelsfinal mot antingen HV71 eller Malmö Redhawks. Biljettsläpp till åttondelsfinalen kommer att ske på fredag kl. 10.00

Du som säsongskortsinnehavare har din plats säkrad under hela slutspelet. Du kan använda ditt kort precis som vanligt under varje hemmamatch. Åttondelsfinalerna ingår i säsongskortet men från och med eventuell kvartsfinal tillkommer en kostnad per hemmamatch. OBS! Om du inte vill ha din plats i slutspelet måste du meddela oss senast torsdagen den 21 mars. Detta gör genom att kontakta kundcenter på 0431-55 89 02, maila [email protected] eller besöka oss, öppettider är mån-fre 10-14, onsdagar förlängt till 10-18.

Om du ej meddelar oss tolkar vi det som att du vill behålla din plats och du kommer att bli efterfakturerad för eventuellt fortsatt spel efter åttondelsfinalerna. Du kan ej välja ut enstaka matcher utan faktureras för alla matcher från och med kvartsfinalerna.

Om du inte har ett säsongskort så boka in nu på fredag den 15 mars i din kalender. Klockan 10.00 släpper vi biljetterna och som vanligt köper du dina biljetter enklast på webben kundcenter eller hos våra återförsäljare. Kundcenter kommer att hålla extra öppet kl. 10-18 under fredagen. Priserna i åttondelsfinalen kommer att vara samma som ordinarie i grundserien.
Familjebiljetter finns tillgänga att köpa hos oss på Kundcenter.

För att boka plats i restaurangen vänligen kontakta Arenarestaurangen på 0431-55 89 40 eller [email protected]. För att boka matcharrangemang kontakta våra säljare på marknadsavdelningen på 0431-55 89 20. För biljetter till bortamatcher hänvisar vi till bortalagets kansli alternativt Angel Island Army.

Erik Brunnström