Skaldjursfest på torsdag - boka bord nu!
Publicerad: 2019-09-16
Arenarestaurangen
Med premiärfesten i lördags i färskt minne så laddar vi om för nästa hockeyfest i Catena Arena. På torsdag kommer Oskarshamn på besök – ta chansen att inleda hockeykvällen med en Skaldjursfest i Arenarestaurangen. Det finns bord kvar!

På torsdag är det ny hemmamatch i Catena Arena. I Arenarestaurangen dukas det upp en härlig skaldjursbuffé för våra ätande gäster.
På skaldjursbuffén finns bland annat räkor, kräftor, blåmusslor, havskräftor, olika sorters sill, fisk- & skaldjurspaté, västerbottenpaj samt en rad andra klassiska tillbehör samt en citrondessert som avslutning.

Vi har bord kvar i Arenarestaurangen på torsdag, ta chansen att ladda upp inför den spännande matchen med god mat och dryck tillsammans med vänner, familj och bekanta. Priset för buffén är 395 kronor, har Du inte biljett så kan vi ordna det också i samband med bokningen av bord.
Du bokar bord i Arenarestaurangen genom att mejla [email protected] eller ring 0431-55 89 40.