Nytt viktigt möte hemma på torsdag
Publicerad: 2018-10-08
På torsdag tar vi emot Örebro HK i en ny viktig SHL-match. Tillsammans med er supportrar ska vi tackla uppgiften och vända motgång till framgång. Vi ger oss aldrig!

Nästa hemmamatch spelas på torsdag mot Örebro med nedsläpp klockan 19.00. Innan matchen drar igång fylls foajéerna med lokala utställare som bjuder in besökarna att provsmaka delikatesser och lokalt mathantverk. Arenan öppnar kl 17.30, kom i tid till matchen och ta för dig bland utställarnas läckerheter.

Det finns ännu platser kvar i restaurangen som har lokala råvaror på menyn denna kväll. Till förrätt serveras en chark- och osttallrik från Heberleins, till huvudrätt majskyckling från Viking och till efterrätt en äppledessert från Bjäre med mazarin och pistage. Boka bord på [email protected] eller direkt på telefon 0431-558940.

Biljetter till matchen köper du enklast på http://rbk.ebiljett.nu eller i vårt Kundcenter som håller öppet mån-fre kl 10-14 med förlängda öppettider onsdag kl 10-18. Chansa inte, säkra din plats nu!

Jacqueline Rosberg