Rögle kickar igång säsongen 2021-22
Publicerad: 2021-08-01
Försäsong 2021
Under måndagen inleds säsongen 2021-22 på allvar. Då samlas Rögles A-trupp igen.

Efter sommaren är det dags att slå upp portarna för en ny säsong. Rögles A-lag har återsamling under måndagen och påbörjar därmed ett förhoppningsvis långt hockeyår. Ombyggnaden av Catena Arena gör att all verksamhet inledningsvis kommer bedrivas i akademihall 1 och 2.

På grund av att området kring Catena Arena är en byggarbetsplats kommer Rögles träningar att hållas helt utan publik. Håll utkik på våra sociala medier, på vår YouTube-kanal och vår hemsida för senaste nytt kring klubben och laget.

Rögle spelar tre träningsmatcher, alla på bortaplan. Info om biljetter med mera kommer löpande kommande vecka/veckor.

10 augusti: Frölunda-Rögle i Kungsbacka Ishall 18:00

19 augusti: Rögle-Oskarshamn i Ljungby Arena 18:00

21 augusti: Troja Lungby-Rögle i Ljungby Arena 15:15.

Den 26 och 28 augusti spelar Rögle två CHL-matcher, båda i Halmstad. Även här kommer information komma löpande.

*Media är välkommen till träningarna och kan ackreditera sig till Peter Ekholm, Kommunikationsansvarig Sport. [email protected].

Peter Ekholm
Huvudpartners