Efter uppehållet väntar möte hemma mot Brynäs
Publicerad: 2018-12-12
Om en vecka är det äntligen dags för SHL-hockey i Lindab Arena igen. Då tar vi emot Brynäs IF och ser fram emot ert fantastiska stöd i den fortsatta tabelljakten!

Det är landslagsuppehåll fram till den 19 december då vi tar emot gästande Brynäs. Tabelljakten fortsätter och tillsammans med er supportrar vill vi få grytan i Lindab Arena att koka när vi går för tre nya poäng!

Klockan 19.00 är det nedsläpp i matchen som blir den näst sista på hemmais för året 2018. Som vanligt öppnar dörrarna 1,5h tidigare och denna onsdagkväll är det full aktivitet i foajén med aktuella utställare som är på plats med nyheter och erbjudanden fram till nedsläpp.

I restaurangen serveras bland annat en vällagad kalvrostbiff med rosé- och basilikasky och ragu med tillhörande lasagnette. Känner du för att kombinera god och enkel mat med riktigt bra hockey erbjuder vi i Rix FM-baren bland annat en klassisk hamburgartallrik med tillhörande salta chips.

Utanför Sportbaren kan du testa dina kunskaper i skyttesimulatorn! Utmana kompisarna i olika skyttegrenar, eller testa någon av bilsimulatorerna och tävla på tid mot andra utmanare.

Har du inte säkrat din plats till matchen ännu är det hög tid. Biljetter köper du som vanligt i vårt Kundcenter som har öppet mån-fre 10-14 med förlängda öppettider onsdagar 10-18, hos våra återförsäljare ICA Maxi Ängelholm, Råå, Berga och Hyllinge samt Direkten Bogrens i Höganäs eller direkt på http://rbk.ebiljett.nu.

Vi ses i Lindab Arena!

Jacqueline Rosberg