Ny hockeyfest väntar imorgon!
Publicerad: 2019-01-11
Det är knappt vi hinner fira derbysegern innan det är dags att ladda om inför nästa SHL-möte. Redan imorgon kommer HV71 på besök och vi jagar femte raka segern - med ert stöd är allt möjligt!

Stödet från publiken under gårdagens Skånederby var enormt viktigt, och lika viktigt är det imorgon när vi möter ett formstarkt HV71 och går för femte raka segern.

Vi har en ny härlig hockeyfest att se fram emot, och som traditionen erbjuder är det Familjelördag i arenan med aktiviteter för både stora och små. Bland annat har vi vår fenomenala ballongknyterska på plats från kl 13.45 som delar ut gratis ballongfigurer till alla barn!

I foajén har vi besök från NOCCO som är på plats och bjuder på nyaste smakerna ur sortimentet. Du kan också tävla i deras eventyta med chans att vinna ett helt flak NOCCO att ta med dig hem efter matchen - den chansen vill du inte gå miste om! En tävling för herrar och en tävling för damer arrangeras under kvällen.

Trycket på biljetter har fortsatt varit högt och just nu återstår ca 40 sittplatsbiljetter. Har du inte säkrat din plats är det hög tid! Du köper som vanligt dina biljetter på http://rbk-ebiljett.nu, hos våra återförsäljare Ica MAXI Ängelholm, Berga, Råå & Hyllinge samt hos Direkten Bogrens i Höganäs.

På plats i arenan har vi även Hittarps IK som är Matchens Förening och har med sig sitt pojklag födda -08 att representera klubben.

Vill du boka bord i Sportbaren som du behåller i pausen ringer du restaurangen på 0431-558940 eller skickar ett mail till [email protected].

Vi ses i Lindab Arena!

Jacqueline Rosberg