Dubbel hockeyglädje att vänta i veckan
Publicerad: 2019-01-07
Nytt år, ny vecka och ännu mera hockey. Denna vecka väntar inte bara ett utsålt Skånederby på torsdag men även en fullspäckad Familjelördag när laget möter HV71 två dagar senare.

Säsongens andra Skånederby är utsålt och laget jagar sin fjärde raka seger i mötet mot Malmö på torsdag. Kom ihåg att matchen är säkerhetsklassad och full visitering kommer att genomföras på alla inpasserande. Vi uppmanar er därför att komma i tid till arrangemanget för att inte riskera att missa matchen. Restaurang-, Loge- och VIP-entrén öppnar kl 17.00 och övriga arenan öppnar kl 17.30.

Till lördagens match mot HV71 har vi massvis med roliga aktiviteter för hela familjen runtom (och utanför) arenan. Vad sägs t ex om att kika förbi NOCCO's eventyta och prova deras senaste smaker, tävla och ta del av schysta erbjudanden? NOCCO är på plats i främre foajén från kl 13.45 och under hela matchen.

I Kids Zone är det full fart som alltid på våra Familjelördagar. Bland annat är vår PS4-hörna igång igen där ni kan utmana kompisarna i senaste NHL19.

I restaurangen serveras en härlig brunch för 245:-/person. Är du intresserad av att boka plats i restaurangen till våra hemmamatcher gör du det enklast med ett mail till [email protected] eller via telefon 0431-558940. Glöm inte att du även kan boka bord i Sportbaren, som du behåller och kan komma tillbaka till i pauserna!

Det finns fortfarande sittplatsbiljetter kvar till lördagens match mot HV71, säkra din plats innan det är för sent. Din biljett köper du direkt på http://rbk.ebiljett.nu, via våra återförsäljare ICA Maxi Ängelholm, Hyllinge, Berga och Råå, Direkten Bogrens i Höganäs eller via vårt Kundcenter som har öppet må-fre 10-14 med förlängda öppettider onsdagar 10-18.

Vi ses i Lindab Arena!

Jacqueline Rosberg