Widing: Jag hann tänka en hel del"
Publicerad: 2019-03-08
Inför match
Daniel Widing tvingades kliva av matchen mot Djurgården i går efter att ha skurit sig av en skridsko. Det såg otäckt ut men Daniel hade tur och är klar för spel i lördagskvällens bortamatch mot Brynäs. Rögle-TV träffade Daniel efter fredagens träning.

Rögle möter Brynäs borta i morgon kväll kl 18:00. Laget samlades vid lunch och hade ett möte innan spelarna fick välja att gå på is eller träna i gymmet.
Rögle åker upp i eftermiddag och det är samma trupp som åker som var uttagen till matchen mot Djurgården i går.
Så här är läget i Rögles trupp inför matchen i morgon:
Målvakter: Justin Pogge och Ville Kolppanen.
Backar: Craig Schira, Kodie Curran, Samuel Jonsson, Jesper Williamsson, Daniel Bertov, Eric Gelinas och Alen Bibic.
Forwards: Daniel Zaar, Leon Bristedt, Lucas Elvenes, Mattias Sjögren, Ted Brithén, Nils Höglander, Taylor Matson, Linus Sandin, Erik Andersson, Simon Ryfors, Daniel Widing, Trevor Mingoia, Kevin Wennström, Matt Carey.

Huvudpartners