Rögle BK avslutar med Kevin Marshall
Publicerad: 2017-11-09
Nyhet
Rögle BK och Kevin Marshall går skilda vägar. Den kanadensiske backen, som haft svårt att ta plats i Rögles SHL-lag den här säsongen, har tillsammans med Rögle kommit överens om att avsluta kontraktet.

– Kevin Marshall har med sin proffsiga inställning och attityd gjort ett bra jobb hos oss i några säsonger men har i år haft svårt att ta en plats i vårt SHL-lag. Vi kan inte garantera speltid framöver hos oss och Kevin vill prova möjligheten någon annanstans, säger Rögles vd Marcus Thuresson.

Kevin Marshall kom till Rögle BK inför säsongen 2015/16 från spel i AHL. Under sin tid i klubben har han spelat 110 tävlingsmatcher men den här säsongen har han mestadels varit utlånad och spelat i allsvenska Oskarshamn. Kevin avslutar därmed också sitt spel i Oskarshamn.
– Vi tackar Kevin för hans insatser i Rögledressen och önskar honom all lycka i den framtida karriären, säger Marcus Thuresson.

Huvudpartners